HTML

Épül a medence

Medencénk építésének menete 2013. Július

Friss topikok

  • Adamka86: Tényleg jó kis cikk lett, köszönöm :) A téliesítéstől annyira amúgy nem kell félni, én most itt ol... (2017.09.24. 12:34) Összefoglalás
  • DDDD: Szia, Nagyon érdekes a medenceépítésről szóló blogod. Azóta hogy funkcionál a medence? Ha minden ... (2017.03.08. 09:01) 4. nap - Oldalfal
  • Automata Megszakito: Nagyon jó (2014.02.09. 11:46) 15. nap - Félig van a medence

Címkék

Archívum

6. nap - Falak, lépcső betonozás

2013.07.15. 09:17 :: Imádok apa lenni

Mai malőr!

Hát ezek nem jönnek ma?

12 után néhány perccel bevágódtak.

Dávid sehol (Te jó ég ki fog ma dolgozni?), helyette hozták Fecót a szomszédjukat. Szintén Roma csávó.

Első mérges mondatom, mikor megláttam Őket. "Mi a f....sz van gyerekek, már azt hittem nem jöttök?"

Meglepődtek, mint a lopáson kapott cigány a viccben:

Igazoltatja a rendőr a cigány és megkérdezte Tőle.

Mit viszel a zsákodban cigány? Várjút!  Mutasd csak!

Te Gazsi, ez nem varjú, hanem tyúk! Ákko nekem nem is kell!

Késésük oka Betegség, Jimmy kisfőnöknek éjszaka becsípődött a dereka. Hajnalban volt kórházban. Akart engem értesíteni, de valahogy nem tudott. El se akart jönni ma, de Laci főnök rábeszélte.

De a vége zseniális volt! Magát hozta ki győztesnek!

"Látod testvérem itt vagyok, itt dolgozok nálad betegen. A TE FAJTÁD ha eltüsszenti magát akkor már olyan beteg, hogy nem dolgozik."  Meg az anyááááá...d! Gondoltam, de nem mertem mondani, mert a 4 kisebbség itt koncol föl az udvaromon.

Nekem is volt becsípődésem, viszont én nem csak fél órát sántikáltam. Ő valahogy a nap során rendbe jött. Jól regenerálódik a csípődése, vagy lehet, hogy nem is volt, csak kicsit későn ébredtek.

Hihetetlen, de Fecó egész délután keverte a betont, fiai hordták, dolgozták a falba, kisfőnök ma is elszívott vagy 3 doboz cigit, mikor arra mentem, simító kanállal piszkálta a beton tetejét alibi munkaként, a fiai meg töltötték a betont. De este negyed 8-ra elvégezték a napi melót. Egyszóval haladtak.

Lépcső és mellette a padok is félkész állapotban.

DSC_0142.jpgAz egész medence látképe:

DSC_0134.jpgHétfőn folyt. köv...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://epulamedence.blog.hu/api/trackback/id/tr645405174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása